www.beroozam.com

www.beroozam.com

www.beroozam.com

www.beroozam.com

نتنت

استخدام در پرشین گیگـــ ...

موقعیت‎های همکاری موجود در شرکت توسعه ارتباطات بشرا، به صورت تمام وقت در دفاتر شرکت در تهران می‎باشد که به 6 نفر برای 3 عنوان کاری اختصاص خواهد یافت. در ادامه شاهد برخی از خصوصیات این پیشنهاد کاری خواهید بود.

تیم کاری پویا

در یک تیم کاری پویا افراد باید بطور مستمر یکدیگر را در جریان نظرات و ایده های جدید خود قراردهند، سهیم کردن همکاران در ایده های جدید به پویایی محیط کار کمک شایانی می کند. این پویایی خود عاملی برای افزایش ایده های نوآورانه و پیشرفت های علمی در محیط کاری خواهد شد.

محیط کاری بانشاط

کارمندان امروز نیازمند نشاط در محیط کاری خود هستند. هر میزان نشاط در محیط کاری بیشتر باشد متعاقبا انگیزه کارمندان در جهت افزایش علاقه به کار و کسب توانمند یهای جدید نیز بیشتر خواهد بود. وجود نشاط در محیط کاری می تواند یک عنصر حیاتی در جهت رسیدن به کسب و کار موفق، رضایت شغلی کارکنان و نهایتاً جذب مشتریان سودآورباشد.شرکت توسعه ارتباطات بشرا با ایجاد محیط کاری جذاب و بانشاط زمسنه رسیدن به موفقیت های آتی را برای خود هموار نموده است.

یادگیری مباحث تخصصی و آشنایی با تکنولوژیهای جدید

در دنیای تجاری مدرن امروز سازمانها در صورت عدم آشنایی کافی یا بکارگیری نامناسب تکنولوژی های جدید، قطعاً محکوم به شکست خواهند بود. استفاده مستمر از تکنولوژی های جدید نیازمند بکارگیری متخصصان می باشد. ما با بکارگیری کارشناسان خبره همواره در حال به روزرسانی تکنولوژی های مورد استفاده در محیط کاری و آشنا کردن همکاران با روش های جدید و موثر بکارگیری این تکنولوژی ها در جهت ارتقاء سطح دانش فردی افراد نیزمی باشیم.

زمینه های کاری جدید

شرکت توسعه ارتباطات بشرا با ایجاد فضایی پویا و مشارکت دادن اعضاء در مباحث مختلف چالشی سعی در کسب بازخوردهای مناسب افراد در جهت تصحیح و تقویت فرآیندهای مختلف کاری را دارد. ما در کنار یکدیگر علاوه بر ارتقاء دانش فردی سعی در آشنایی تمامی اعضا با تمامی فرایندهای داخلی را داریم که این مسیله منجر به فراهم آوردن زمینه های کاری جدید و متنوع برای تمامی کارمندان و رفع یکنواختی وظایف افراد در محیط کار می شود.

طراحی راهکارهای ابتکاری برای حل مسائل بزرگ

ایده‌های جدید، بـا اندیشیدن به دست می‌آیند که در آن ذهن به طور عمیق با یک مساله درگیر می‌شود و به تجسم آن می‌پردازد و با حذف یا ترکیب واقعیت‌های موجود، به روشن شدن فکر جدید کمک می‌کند. بینشی که بــــدین ترتیب حاصل می‌شود، قوه تصور را در یافتن فکرهای جدید تغذیه می‌کند. منشاء فکـــر جدید، قوه تصور و تخیل است نه قدرت منطقی بشـر. سرنخ‌های مختلفـی که به دست می‌آید، مورد ارزیابی قرار گرفته و به هم ربط داده می‌شود تا بهترین فکر به دست آید‌ .افکار بشری با یکدیگر ارتباط دارند و بافت بهم پیوسته‌ای را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل قدرت تداعی در ایجاد و ظهور یک فکر جدید بسیار کارساز و موثر است‌. شرکت بشرا با ترغیب افراد در جهت ایجاد ایده¬های جدید به راه¬های ابتکاری مناسبی در هنگام برخورد با مسائل پیچیده دست مس یابد. قطعا کار در چنین محیط تجاری ای به افزایش قدرت تفکر و خلاقیت افراد کمک شایانی خواهد کرد.

Images by FreeDigitalPhotos.net

قهار در برنامه نویسی به زبان جاوا و J2EE ، تسلط به OOP و Design patern ها، آشنا به استفاده از FrameWork های محبوب J2EE، دارای دید نسبت به معماری RESTFULL JSP / Servlet / DB+JPA / JSON

دارای ذوق و سلیقه در طراحی وب، آشنا به سبک وب2، علاقه مند به زندگی در وب!، دارای سابقه طراحی گرافیکی (کارهای چاپی، نشریات ...) Photoshop / HTML5 / CSS3

از شما خواهشمندیم در صورت امکان همکاری در هر یک از موقعیت های فوق، رزومه کامل خود را جهت بررسی دقیق تر مهارتها، تجربیات و سوابق کاری، به Jobs@PersianGig.com ارسال نمایید.
و یا از فرم روبرو برای ارسال فایل رزومه خود استفاده نمایید.

تمامی حقوق متعلق به Bright Media می باشد. 2012

لاابتا

اتلاتلننتالاتن

لاب

بللبال